Ga naar inhoud

Hoe kan ik in Verkenner Details en Breedtes vastleggen?


jrijs

Aanbevolen berichten

Ik wil in Verkenner per map extra Details en Breedtes als default vastleggen. Bijv. voor de map Foto’s: Naam – Datum – Grootte - Afmetingen En voor de map Muziek: Naam – Meewerkende artiesten – Titel – Nummer – Album – Bitsnelheid – Afspeelduur – Grootte Kan ik dit mogelijk in het Register ergens aanpassen?
Link naar reactie
nee, na opnieuw opstarten van Verkenner komen er (bij Beeld - Details) voor de meeste mappen altijd weer de standaard instellingen terug: Naam - Gewijzigd op - Type - Grootte. En dat wil ik niet. Er moeten eigen default instellingen komen voor verschillende soorten mappen. Het zou zelfs nog beter zijn als per map ook Lijstweergave en Pictogram weergave, evenals venstergrootte bij opstart eigen defaults zouden kunnen hebben.
Link naar reactie
nee, na opnieuw opstarten van Verkenner komen er (bij Beeld - Details) voor de meeste mappen altijd weer de standaard instellingen terug: Naam - Gewijzigd op - Type - Grootte. En dat wil ik niet. Er moeten eigen default instellingen komen voor verschillende soorten mappen. Het zou zelfs nog beter zijn als per map ook Lijstweergave en Pictogram weergave, evenals venstergrootte bij opstart eigen defaults zouden kunnen hebben.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...