Ga naar inhoud

Wifi in studentenhuis?


wytzesnippe

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik woon tegenwoordig op kamers in een studentenhuis. Ik hou ervan om lekker een potje FIFA te spelen en dan speel ik vooral online op mijn Xbox One. Ik heb alleen een probleem, bij ons in de kamer zit geen internet aansluiting en ik heb daarom ook geen eigen router. Iedereen zit op de openbare WiFi van het gebouw, hierop loopt mijn game vaak vast. Is misschien een domme vraag maar is er een mogelijkheid dat ik toch op een of andere manier mijn eigen WiFi-spot kan hebben waar ik op kan gamen? Ga er vanuit van niet maar weet het simpelweg niet zeker
Link naar reactie
Je hebt tal van mogelijkheden. - WIFI versterker plaatsen op een kamer van een collega student en de openbare WIFI versterken Lees: https://decomputer.be/wat-is-een-wifi-versterker/ - een ander WIFI signaal zoeken en aan die persoon gewoon vragen of je mag verbinden voor bijvoorbeeld een paar euro per maand - als je bij Orange bent kan je ook een abonnement met onbeperkt mobiel internet nemen (40 euro/maand) (Mischien heb je nu een abonnement van 20 of 30 euro per maand en dan is de opleg niet veel) Je GSM kan je dan als mobiel hotspot instellen.
Link naar reactie
Als er optimale hardware zou zijn (router en eventueel reeds aanwezige verdeelpunten) EN niet teveel personen die actief zijn op internet hou je een redelijke snelheid, hoewel vaak niet genoeg om serieus te kunnen gamen. Daarbij zijn de meeste betaalbare "versterkers" niet aan te raden daar je er vaak niet de snelheid mee haalt die je soms nodig hebt om serieus te kunnen gamen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...