Bram5690 Geplaatst: 11 september 2020 Delen Geplaatst: 11 september 2020 Ik heb nu een quicknet account van Ziggo Alleen ik ga over op glasvezel en niet van Ziggo dus mijn quicknet account verdwijnt hoe los ik dit op ? Quote Link naar reactie
Kasander1 Geplaatst: 12 september 2020 Delen Geplaatst: 12 september 2020 Een nummer van je smartphone kan je meenemen naar je nieuwe provider maar voor mail-adressen is er niets (wettelijk) geregeld. Dat account raak je bij wisselen van provider gewoon kwijt! Als je verstandig bent ga je standaard een account van Gmail gebruiken. Dan maakt de provider niets meer uit. Doen wij al jaren en zijn al meerdere keren van provider gewisseld. Schrijf alle belangrijke adressen over want zodra je (eindelijk) van Ziggo af bent ben je alles kwijt!! Maar om de vraag in de titel te beantwoorden: https://tinyurl.com/CT140920g Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen