Ga naar inhoud

Chromecast naar saoundbar?


Aanbevolen berichten

Ik kan mijn chromecast ultra niet verbinden met mijn samsung soundbar. Beelden geeft hij wel door op de tv maar audio niet. Ik heb een oude sony tv met 1 hdmi maar ik heb er een switch tussen zitten en daar zit mijn chromecast ook in. Als ik de tv aanzet geeft hij het geluid door aan de soundbar dus de tv en audio werken wel. Alleen als ik mijn chromecast wil aanzetten via mijn telefoon zie ik alleen de beelden/video maar hoor helemaal geen geluid. Ik heb al van alles geprobeerd maar het lukt mij niet om de audio door te geven aan de soundbar. Wie kan mij een beetje op weg helpen?
Link naar reactie
Even voor mijn beeldvorming; Je bedoeld dus een splitter. Bij een switch kan je kiezen tussen twee inputs. Bij een splitter probeer je twee signalen door een leiding te duwen. De Chromecast heeft een analoge output. Als het goed is heeft je soundbar dat ook. Koppel die twee eens. Het is een ongewenste bypass maar je zou dan geluid moeten krijgen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...