Ga naar inhoud

Hoe kan ik mijn SSD vervangen ( meer info in omschrijving) ?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal. Ik heb al een tijdje problemen met de hoeveelheid geheugen dat mijn laptop heeft ( 250 GB) dus ik ben op zoek naar een nieuwe SSD om de oude te vervangen. Nu wil ik de oude SSD clonen naar de nieuwe maar ik heb hier weinig verstand van, vandaar dat ik hier ben . Ik heb een : 330-15ICH Laptop (ideapad) - Type 81FK De SSD die ik gevonden heb : Samsung 970 EVO 1TB M.2 - Solid state drive , link naar ssd : https://azerty.nl/product/samsung/3508837/970-evo-1tb-m-2-solid-state-drive-intern De SSD naar USB die ik heb gevonden : lo USB 3.1 type C op M.2 PCIe SSD behuizing adapter Case Box voor SATA SSD zilver, Link naar de adapter Link : https://www.amazon.nl/type-PCIe-behuizing-adapter-zwart/dp/B082J1CW2T/ref=asc_df_B082J1CW2T/?tag=nlshogostdde-21&linkCode=df0&hvadid=440007131494&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=5957444397191777770&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=c&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=1010610&hvtargid=pla-921095540603&th=1 Ik hoop dat iemand mij kan helpen met de vraag of het gaat lukken met deze producten.
Link naar reactie
Ik ken je spullen niet maar hoewel het een exact goed uit te voeren procedure is is het in principe eenvoudig. De software maakt een kopie van de opslag buiten een bestandssysteem om, de structuren van beide media zijn na de gang van zaken hetzelfde, dus inderdaad een kloon kun je het noemen. Voor de juiste gang van zaken is het nodig dat de software beide data dragers accepteert, dat is normaliter het geval als je beide aangesloten hebt en Windows geeft er een goede status aan in disk management of computer management; zie daar voor je het laat draaien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...