Ga naar inhoud

Probleem met casten naar Sony Bravia KD-49XG9005?


Deanmachine38

Aanbevolen berichten

Het lukt me niet om te casten vanuit mijn pc of Samsung Galaxy S10 naar mijn Sony Bravia Android TV (ja, het betreft hetzelfde netwerk voor beide apparaten). Ik woon in een studentenhuis met een gezamelijke wifi en er blijken wel vaker problemen te zijn met het casten naar bijvoorbeeld een chromecast. Kan het zijn dat er bepaalde instellingen in de Router aangepast moeten worden en zo ja, weet iemand hier hoe dit moet? Heb een basis kennis wat betreft netwerkinstellingen dus ik wil niet zomaar zelf aan de slag gaan..
Link naar reactie
@Kasander1 hmm oke misschien is de vraagstelling te algemeen.. Omdat mijn kennis niet al te groot is, vind ik het moeilijk om het goed te verwoorden. Het probleem is dat mijn tv en bv telefoon in hetzelfde netwerk zitten, maar niet met elkaar kunnen communiceren. Als ik vanuit de google home app zoek naar mijn tv, vindt hij deze niet. Of , wanneer ik bijvoorbeeld via netflix of spotify wil casten naar mij tv, dan zie ik de tv niet bij casting opties staan. Ik heb de mijn tv geupdated en de google cast app op mijn tv is ook gewoon geinstalleerd... ik heb het ook intussen getest op een ander netwerk en daar lukt het wel. Dus dat betekent dat er iets moet worden aangepast in de netwerkinstellingen van mijn studentenhuis, maar ik zou niet weten wat..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...