Ga naar inhoud

Hoe krijg ik mijn WiFi weer aan de praat?


Aanbevolen berichten

Goedenavond, vanmiddag zo rond 16.00 liep mijn laptop (Acer Aspire 7 A715-72G-76WL, jaartje oud) vast en kreeg ik hem pas weer aan de praat nadat ik de accu gereset had via het knopje op de achterkant (zit geen losse accu op namelijk). Echter: nu doet mijn WiFi het niet meer. Bekabeld is geen probleem en de WiFi doet het gewoon op alle andere apparaten. Als ik in de Netwerk- en Internetinstellingen kijk onder kopje ‘WiFi’ zie ik dat deze op ‘Uit’ staat. Als ik deze switch naar ‘Aan’ denkt hij even na en lijkt op ‘Aan’ te blijven. Echter: hij springt weer terug naar ‘Uit’. Probleemoplossing van Windows zegt me dat ik mijn ‘Schakelaar aan de voor- of zijkant of functietoetsen’ moet gebruiken om de draadloze functies in te schakelen. Ik heb echter geen knopjes die hier iets mee doen, behalve de vliegtuigstand en die staat uit. Ik heb de laptop meerdere malen opnieuw opgestart, ook via de BIOS. Ook heb ik de Intel Wireless AC-9560 verwijderd en opnieuw de drivers geïnstalleerd zoals geschreven op de Intel-site, maar ook dit werkt niet. Iemand enig idee wat er aan de hand is en welke opties ik nog heb voor ik naar de lokale IT-winkel ga?
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...