Ga naar inhoud

Outlook 2016 - Niet alle spam is als 'ongewenst' aan te merken.?


Aanbevolen berichten

Ik krijg steeds meer ongewenste mails die ik niet op de gebruikelijke wijze (rechter muisknop, 'ongewenste mail, afzender blokkeren') kan toevoegen aan de lijst met geblokkeerde afzenders. Ook handmatig aan deze lijst toevoegen via 'opties, geblokkeerde afzenders, toevoegen' lukt niet, omdat het zogenaamde mailadres van de afzender bijv. twee keer een @ bevat, of omdat het eindigt op @.com. Is er een mogelijkheid om dit soort 'vreemde' mailadressen tóch aan mijn lijst toe te voegen in Outlook 2016? [Ik weet niet precies in welke categorie mijn vraag thuishoort, sorry als dit de verkeerde is.]
Link naar reactie
U bedoeld vast dit soort afzenders, waarvan ik ook steeds meer aantref. airmiles@mailing.airmiles.nl; namens; Sonja Sprenger <info@mail.coolblue.eu> of info@mail.coolblue.eu; namens; New Promo <nieuwsbrieven@telegraaf.nl> Wanneer deze worden toegevoegd aan het SPAM filter definieer je feitelijk alle mail van Airmiles en Coolblue als SPAM en het is maar de vraag of dat de bedoeling is. Spammer doen dit bewust en het is ook voor mij een vraag wat je hiertegen kan doen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...