Ga naar inhoud

Wie kan me helpen met advies over een gaming pc?

Aanbevolen berichten

Advies gezocht voor game pc voor beginnende gamer. Mijn zoon is 10 en speelt voornamelijk Fortnite en Minecraft op PS4. Omdat hij steeds meer huiswerk krijgt en van vloggers verneemt dat zij ook op pc gamen zijn we voor hem nu op zoek naar een leuke pc die niet meteen state of the art hoeft te zijn. liefst instapmodel met uitbreidingsmogelijkheden zodat hij in elk geval een paar jaar vooruit kan.
Link naar reactie
Kijk eens bij Dragon Computers op de site. Leuke aanbiedingen en je kan ook zoeken met diverse filters (linker kant op de site) Naast een basis systeem zoals ze aangeboden worden kan je afwijken van een aantal onderdelen zoals een mooie systeembehuizing bijv. Heb daar al vaker besteld bevalt prima. Wel opletten, elk systeem moet nog los Windows bij besteld worden, vmaar dat staat bij elk systeem als keuze erbij gemeld. Zelf basissysteem uitgezocht en inmiddels omgetoverd tot heuse game-pc met RGB verlichting. Link: https://www.dragoncomputers.eu/ Mvg, CSW Wouter, ook op YouTube
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Op 27-5-2020 om 15:35, timfaasen zei:

Advies gezocht voor game pc voor beginnende gamer. Mijn zoon is 10 en speelt voornamelijk Fortnite en Minecraft op PS4. Omdat hij steeds meer huiswerk krijgt en van vloggers verneemt dat zij ook op pc gamen zijn we voor hem nu op zoek naar een leuke pc die niet meteen state of the art hoeft te zijn. liefst instapmodel met uitbreidingsmogelijkheden zodat hij in elk geval een paar jaar vooruit kan.

was geschreven 27-05-2020,

helaas nog geen terugkoppeling gehad of de vraag inmiddels is opgelost en wat de oplossing is.

ik zou graag nog even willen vernemen of je naar aanleiding van de antwoorden, tot een oplossing bent gekomen.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...