Ga naar inhoud

foutcode 0x8002006b?


Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs een losse Verbatim schrijver gekocht . Ik heb een Mac waar OS Mojave opstaat. Nu wil ik een dvd branden merk Philips 4,5 GB. en nu krijg ik de error: foutcode 0x8002006b. Ik heb al on-line gezocht en kwam iets tegen van tp2 controller of zo iets. Die bezit mijn Mac niet, is van 2013. Zag ook ander merk nemen. Zou dit werken of moet ik iets instellen? Graag een oplossing. Wil mijn vakantiefoto's op schijf zetten, Vandaar. Alvast bedankt! Reina
Link naar reactie
Heb je de volgende MOGELIJKE oplossingen ook al gevonden: Ander merk disc gebruiken. Minder data proberen te branden. Lagere brand-snelheid gebruiken. Persoonlijk nootje: Voor de veiligheid kan je beter je data op een usb-stick of een externe harddisk zetten. CD's, dvd's en zo gaan namelijk langzaam in kwaliteit achteruit. De "zilveren" laag wordt langzaam steeds brozer waarna er barsten in kunnen komen. Dit kan een paar jaar duren en de duurdere cd's enz. blijken wel langer mee te gaan dan de goedkope.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...