Ga naar inhoud

Hoe krijg ik m'n laserprinter Samsung ML-2010 weer aan de gang? Kan de toner op zijn nn?


Aanbevolen berichten

Als je de software hebt geïnstalleerd van de printer dan zie je rechtsonder bij je klokje een icoontje staan. Als de toner op is dan kan je daar de inhoud per toner zien. In iedergeval bij mijn Samsung laserprinter is dat zo. Ook als ik een printopdracht geef, dan klapt het scherm van het tonervolume automatisch al open. Mvg, CSW Wouter, ook op YouTube
Link naar reactie
Wel fijn om zo snel een antwoord te krijgen! Maar het werkt bij mij kennelijk niet. Waar het om ging was 1e de printer weer aan de gang te krijgen. Mogelijke oorzaak dat de toner op was? Net zoiets als bij de inkjet, die stopt als het papier of de inkt op is. Maar hier geen kik daarover. Zelfs bij 123inkt (waar ik zowel de printer als ooit een toner-cartridge bestelde) konden daar geen antwoord op geven. Dus wat kan er nog meer dwars zitten????
Link naar reactie
@jaswest : Kasander, dat linkje heeft wat teweeg gebracht. Op mijn pc geopend bleek ie bezit van alles te willen nemen, terwijl het bedoeld was voor de printer van mijn vrouw. Daar ook geprobeerd, kregen we een hele lawine van dat ie alle rechten opeiste om 18 programma's te willen updaten. Maar de printer was daar niet bij. Hebben we nu een voorraad onheil binnen gehaald? Het lijkt erop dat we maar een hele nieuwe printer moeten aanschaffen....
Link naar reactie
voor de software van jouw printer zou ik naar de product support-pagina gaan van jouw merk en model. daar kan je de juiste software voor jouw specifieke printer vinden en downloaden, waarna je deze kan installeren zonder extra meegteleverde software. Mvg, CSW Wouter, ook op YouTube
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Op 21-5-2020 om 01:08, jwesterop1 zei:

Plotseling deed de printer niets meer. Dwz wel wat opstartgeluiden, maar dan de melding van een fout. Ja, welke? Kan de toner op zijn, en hoe zie ik dat?

was geschreven 21-05-2020,

helaas nog geen terugkoppeling gehad of de vraag inmiddels is opgelost en wat de oplossing is.

ik zou graag nog even willen vernemen of je naar aanleiding van de antwoorden, tot een oplossing bent gekomen.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...