Ga naar inhoud

Kan ik mijn voeding veranderen?


Ga naar oplossing Opgelost door Gast,

Aanbevolen berichten

  • Oplossing

Ja dat kan. Meer vermogen betekent dat je meer of zwaardere componenten toe kan voegen aan een build. Het moederbord en alle huidige componenten nemen niet meer vermogen af dan ze nu reeds doen. De spanning (volt) blijft voor deze componenten hetzelfde. Wel dien je even te controleren dat de stekker voor het moederbord als ook processor de juiste zijn in dergelijke builds zodat een andere voeding dezelfde stekkers heeft. En je dient de huidige afmetingen van de voeding in acht te nemen. Doordat het een relatief smalle behuizing betreft kan het zijn dat niet zomaar elke voeding past (lxbxh) Voor wat betreft de video kasrt: ook daar kunnen stekkers aan zitten die dan wel op de nieuwe voeding aanwezig dienen te zijn (6 of 8 pins) Voor de rest geen probleem. Mvg, CSW Wouter, ook op YouTube

Link naar reactie
  • 2 weken later...

gisteren de voeding van mijn computer vervangen van een 750W semi-modulair naar een 850W volledig modulair. naast wat RGB modificaties van mijn computer. Ben momenteel bezig met diverse upgrades die je allemaal kan zien op mijn kanaal. de link waar ik deze aanpassingen allemaal heb doorgevoerd zal ik voor jouw gemak hieronder plaatsen, wellicht heb je hier wat aan. link:

Mvg, CSW Wouter, ook op YouTube

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...