Ga naar inhoud

Doorled aansluiten?


Ga naar oplossing Opgelost door Gast,

Aanbevolen berichten

Ligt aan welke software je gebruikt van het specifieke moederbord als ook op welke aansluiting je deze doorled op het moederbord hebt aangesloten. Heb je die pinnen geconfigureerd? Als deze uit staan zullen de leds idd niets doen. Ben zelf ook met leds bezig geweest, wat ik hierboven omschrijf kom je in onderstaande video tegen. Misschien verduidelijkt dat eea

Mvg CSW Wouter, ook op YouTube

Link naar reactie
@duchesse Nu heb ik mijn leds met 1 VDG-->RGB kabel aangesloten op 1RGB-hub, waardoor ik ook maar 1 led aansluiting softwarematig hoef te configureren, waardoor alles synchroon ook werkt. Ik kan er ook voor kiezen om de omtrekverlichting op andere led aansluitingen aan te sluiten. Als ik dan vervolgens die 2e aansluiting niet doe configureren, gebeurt er dus ook niets en blijft de verlichting uit. Of dat nu een deur is of omtrekverlichting maakt even niet uit. Dus, het kan zijn zoals je zelf aan geeft dat het niet goed is aangesloten (hardwarematig), maar het zou zeker ook softwarematig kunnen zijn, zoals omschreven en getoond in mijn video. Suc6 met nalopen Mvg, CSW Wouter
Link naar reactie
  • Alex wijzigde de titel naar Doorled aansluiten?
  • Oplossing

hoi duchesse, heb ik jouw vraag/probleem opgelost ? het is al wel een feed van een hele tijd geleden, maar dat maakt niet uit. andere leden kunnen zo ook terug lezen of ik jouw vraag/probleem hierbij heb opgelost.

als dat zo is wil je dan bij het juiste antwoord en dan voor mijn profiel bij dat antwoord op het pijltje naar boven klikken ? dan markeer je het antwoord als juiste. (zie foto hoe en waar dat gedaan kan worden)

forummarkeer.png.0d3ea73ed93582cb6a058d960d654425.png

bedankt als je dat nog even wil laten weten.

 

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...