Ga naar inhoud

Wachtwoord gewijzigd in W10: geen contact meer met NAS?


Aanbevolen berichten

Ik bezit een NAS van ZyXEL (NSA325) die ik vnl gebruik om backups van m'n computers op te maken via een thuis netwerk. Na wijzigen van het wachtwoord in W10 maakt de software, Cobian Backup 11.2.0.582, geen contact meer met de NAS. Verander ik het wachtwoord weer in het oude, dan wordt de verbinding wel gelegd. Zowel in de software als in de NAS kan ik geen optie vinden om het wachtwoord aan te passen. Iemand een idee?
Link naar reactie
Edit: in Options General is een knop Service and Application control. Onder tab Services is de service te stoppen en weer te starten. Heb ik gedaan en nu is bovenstaande melding verdwenen maar nu krijg ik in het logscherm de mededeling: 2020-04-18 15:34 TLS is not available on this server. Trying a plain connection... ERR 2020-04-18 15:34 Couldn't connect to "<ipadres>": Login authentication failed ERR 2020-04-18 15:34 Couldn't create the remote directory "BackupB": Connection Closed Gracefully.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...