Ga naar inhoud

Verloren foto's?


Kooda159

Aanbevolen berichten

Ik heb bij het overzetten van mijn foto's van mijn android telefoon (Galaxy S7) naar mijn laptop de fout gemaakt tijdens het overzetten de stekker uit de laptop te halen omdat het lang duurde. Met diskdigger geprobeerd terug te vinden maar er stonden alleen de eerste 5 foto's van de 300 foto's. Is er nog een andere veilige manier om te proberen te achterhalen hoe ik ze terug kan vinden (ik was nog niet op de cloud aangesloten). Met groet, Kaat?
Link naar reactie
De "fout" die je hebt gemaakt, en die veel mensen maken, is dat je gelijk verplaatst hebt en niet eerst gekopieerd! Ik haal niet uit je vraag dat je hebt gekeken of de foto's nog op de S7 staan. Er worden namelijk geen 300 foto's tegelijk verplaatst maar dat gebeurd per stuk. Vandaar ook dat het zo lang duurt. Of je hebt geprobeerd om de hele map in een keer te verplaatsen. De grote vraag is waar de S7 de foto's standaard heen zet. Is dat naar het geneugen van de phone of gaan ze naar een Micro SD-kaartje?! Die info is heel belangrijk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...