Ga naar inhoud

USB Drive niet zichtbaar in verkenner?


Ga naar oplossing Opgelost door Kasander1,

Aanbevolen berichten

Seagate Expansion drive 1 Tb is gebruikt voor TV PVR en in de TV geformatteerd. Ik wil deze Drive weer voor mijn dataopslag gebruiken. Nu is de USB drive niet zichtbaar in Windows verkenner. Het programma Schijf Beheer van Windows ziet de schijf wel maar de verschillende menu functie (waaronder Formatteren) zijn grijs (niet actief). Is dit probleem op te lossen?
Link naar reactie
dergelijke problemen met schijven pak ik eigenlijk altijd aan met easeus partition manager free maar dan moet je wel weten hoe je daarmee moet werken. link: https://nl.easeus.com/download/partition-manager.html de schijf is al in de tv geformatteerd dus data staat er niet op, ik zou dan gewoon de huidige indeling compleet verwijderen (niet toegewezen ruimte) en vervolgens een nieuwe partitie op aanmaken en in NTFS formatteren. dan werkt de schijf weer gewoon in windows 10
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Op 30-3-2020 om 00:32, p.stenneke zei:

Seagate Expansion drive 1 Tb is gebruikt voor TV PVR en in de TV geformatteerd. Ik wil deze Drive weer voor mijn dataopslag gebruiken. Nu is de USB drive niet zichtbaar in Windows verkenner. Het programma Schijf Beheer van Windows ziet de schijf wel maar de verschillende menu functie (waaronder Formatteren) zijn grijs (niet actief). Is dit probleem op te lossen?

was geschreven 30-03-2020,

helaas nog geen terugkoppeling gehad of de vraag inmiddels is opgelost en wat de oplossing is.

ik zou graag nog even willen vernemen of je naar aanleiding van de antwoorden, tot een oplossing bent gekomen.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...