Ga naar inhoud

Kuin je vaak internetten met een smart TV?


GeraldA

Aanbevolen berichten

In de nieuwsbrief van vandaag 17 maart staat dat je met een smart TV heel veel kunt, o.a. browsen op internet. Nou, met mijn Sony KDL-32WD759 kan ik niet veel, in ieder geval niet browsen, wat ook niet zo gek is, want daarvoor heb je heel veel hulpprogramma's nodig, denk ik. Het beste is de app Youtube en dat vind ik al heel fijn. Nauwelijks NPO Start en NOS. Zijn er TV's die veel meer kunnen?
Link naar reactie
Welke "smart" tv je ook koopt, er zullen altijd apps verdwijnen, niet meer werken of erbij komen. En daar zit je dan met je dure tv! Mijn persoonlijke mening is een tv nemen die niet zo smart is maar wel betaalbaar (en lekker groot) en daar een mini-pc of een laptop aan koppelen. Dat mag nieuw zijn of tweedehands, met Windows of Linux. Hang er een draadloze muis en toetsenbord aan vast en je hebt alles wat je kan verzinnen binnen kijkbereik. En wil je beter geluid dan dat van de tv? Koppel de computer aan een geluidsversterker. Mogelijk heb je die ook al staan. Vergeet al die mooie aanbiedingen van kastjes die je aan de computer kan hangen! Die hebben allemaal teveel restricties in afspelen en/of apps.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...