Ga naar inhoud
  • 0

Polling en verbindingsuitval ?


GJ57

Vraag

Ons huisalarm is verbonden via de glasvezelverbinding van KPN met de alarmcentrale. Al een aantal jaren. Door middel van polling (het inbellen) controleert de centrale of alles goed is. Alleen is er heel vaak sprake van pollinguitval. De centrale kan dan niet inbellen. Meerdere malen per dag voor korte of langere periode. De verbinding herstelt zichzelf wel weer. Wat hebben we gedaan: (kpn) Nieuwe experia box (nummer zoveel) op nieuw bekabeld enzovoort. Het is nu nog een EOF verbinding en gaat naar GoF. Op dit moment is er nog niks verbeterd en valt ook regelmatig de verbinding van de laptop weg. (Facebook geeft de melding FB.com reagaeerd niet.
Link naar reactie

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...