GJ57 Geplaatst: 9 maart 2020 Delen Geplaatst: 9 maart 2020 Ons huisalarm is verbonden via de glasvezelverbinding van KPN met de alarmcentrale. Al een aantal jaren. Door middel van polling (het inbellen) controleert de centrale of alles goed is. Alleen is er heel vaak sprake van pollinguitval. De centrale kan dan niet inbellen. Meerdere malen per dag voor korte of langere periode. De verbinding herstelt zichzelf wel weer. Wat hebben we gedaan: (kpn) Nieuwe experia box (nummer zoveel) op nieuw bekabeld enzovoort. Het is nu nog een EOF verbinding en gaat naar GoF. Op dit moment is er nog niks verbeterd en valt ook regelmatig de verbinding van de laptop weg. (Facebook geeft de melding FB.com reagaeerd niet. Quote Link naar reactie
GJ57 Geplaatst: 9 maart 2020 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2020 De vraag is dus heeft iemand dit probleem ook wel eens gehad en hoe is dit opgelost. (mijn vertrouwen in het KPN oplossingsvermogen is niet optimaal meer) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen