Ga naar inhoud

announcement incredimail?


Aanbevolen berichten

Gebruikte ooit incredimail, maar nu al weer jaren thunderbird (tot grote tevredenheid). In mijn omgeving wordt incredimail nog wel gebruikt, maar nu gaat er een email rond dat incredimail per 20 mrt. 2020 zou stoppen. Dat zorgt toch voor enige onrust. Kent iemand de email en zou dit een serieuze kwestie zijn?
Link naar reactie
Het was de grootste digitale troep die je op je computer kon zetten. Ik wist niet eens dat het nog bestond. Maar het bericht klopt. De volgende Engelse tekst is te vinden op hun site: "As of March 20, 2020, we will shut down our servers and the IncrediMail desktop application will no longer be available." Vertaling in het Nederlands: "Vanaf 20 maart 2020 zullen we onze servers afsluiten en de IncrediMail desktop-applicatie zal niet langer beschikbaar zijn." [bron: http://www.incredimail.com/en/download] Thunderbird voor je mail is nog steeds de beste keus! Niet teveel onnodige onzin maar gewoon een goed programma. https://www.thunderbird.net/nl/
Link naar reactie
Dankje Kasander. Het gekke is, dat ik de email kreeg terwijl ik al jaren thunderbird gebruik en alle incredimail software heb verwijderd. Terwijl mensen in mijn omgeving die incredimail nog wél gebruiken de email niet ontvingen. Heel bedenkelijk allemaal, tóch? Groet astines.
Link naar reactie
@astines. Inderdaad gaat IncrediMail na dik 20 jaar trouwe dienst stoppen. Ik heb de mail ook gehad. Ik gebruik IncrediMail al 19 jaar zonder problemen. De installatie vond ik zeer makkelijk en rond die tijd had je niet zoveel keuze. Ik gebruik dan wel de gratis versie. Volgens IncrediMail is e-mail niet meer van deze tijd waar ik dan mijn vraagtekens bij zet. @Kasander1. Brdankt voor de informatie. Heb veel gehoord en gelezen over Thunderbird maar was te lui (lees, te laks) om deze eens uit te proberen. Ik zal deze inderdaad overwegen. Kleine tip. Wil je IncrediMail compleet van je device wissen gebruik dan Revo Uninstaller. Wist alle rommel die IncrediMail achterlaat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...