Ga naar inhoud

Na een update van Windows 10 krijg ik een zwart scherm,hoe kan ik dit verhelpen?


Aanbevolen berichten

Na een update van Windows 10 versie 1909 kreeg ik bij het opstarten een zwart scherm ,dan donkerblauw met het logo van mijn tablet ,erna een rader je dat draait , vervolgens een flits van een half scherm, waarna de zinnen installatie afbreken en wijzigingen ongedaan maken.Dan stopt hij en start terug en dit blijft maar doorgaan zolang ik mijn notebook laat opstaan.kan iemand mij aan een oplossing helpen.Dank bij voorbaat .PS ? mijn notebook is nog maar 7 maanden oud.
Link naar reactie
Je merkt dat er veel mis kan gaan en dat er voor een oplossing waarvoor je bij Microsoft zou moeten zijn denk ik niet zo gauw een ingang is. In de it/ict (informatica en communicatie techniek) op professioneel niveau is het de (goede) gewoonte de zaak wat meer in eigen hand/onder controle te houden. De kreet hier is: back-up. Dit houdt in dat je een kopie hebt van je systeem voordat je iets gaat doen als (het lijkt zo onschuldig/gewoon even updaten) updaten. B.v. een zogenaamde imager toepassen is een vrijwel gegarandeerde methode dat je door terug zetten van die image/kopie van je systeem disk/partitie in minuten weer draaiende bent!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...