Ga naar inhoud

Windows Update stopzetten ?


Aanbevolen berichten

Hier wordt er niet echt meer met Windows gewerkt dus de volgende opmerking kan vreemd overkomen: Kan je geen externe drive aan de computer hangen en daar de programma's op installeren? Onder eerdere versies van Windows was dat geen probleem. Dat onder Windows kan ik mij nog wel voorstellen maar nu ben ik, als RPi-liefhebber, toch heel nieuwsgierig geworden waarom het zo belangrijk is dat daar geen updates voor komen. Waarom geen grotere sd erin leggen of ook daar een externe drive?
Link naar reactie
@Kasander1 (1) Als je voor een klein laptopje met 10inch scherm die je op je zeilboot gebruikt voor het plotten van uw kaarten dan ga je met een bijkomende USB-disk een heel onhandig ding maken en je gaat meer stroom trekken van je batterij. (2) Mijn RPI-toepassing wordt gebruikt om via boven/onder camera met computer vision en Deep Learning alleen bijen en alle andere insecten weren aan de ingang van een bijenkast. Wordt mijn niet-geupdate WIN10 gehackt of vervuild met virussen dan Flash ik gewoon mijn RPI terug en laad ik opnieuw mijn getraind model op, veel minder poespas. Daarnaast mag je niet vergeten dat ik meestal geen Wifi ontvangst heb in volle natuur. Mijn RPI wordt gevoed met een zonnepaneel, dus zelfde probleem met bijkomende SSD-drive.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...