Ga naar inhoud

Ik heb de whatsapp van de Samsung telefoon op mijn i-pad gzetDat heeft goed gewerkt.Maar hoe verwijder ik die weer?


Aanbevolen berichten

Er zijn ontzettend veel apps te vinden in de App Store van Apple. En natuurlijk wilt u er een aantal uitproberen. Maar als een app tegenvalt, hoe komt u er dan weer vanaf? Dat is gelukkig heel eenvoudig. Tik op een app en houd deze vast totdat alle apps bewegen en een kruisje in de linkerbovenhoek krijgen (iOS 12) of totdat een menu in beeld verschijnt en tik in dat menu op Rangschik apps opnieuw (iOS 13/iPadOS 13). Tik op het kruisje bij de app die u wilt verwijderen. Er wordt gevraagd om de verwijdering te bevestigen. Tik op Verwijder. Druk op de Thuisknop (de fysieke knop die in de rand zit verwerkt) of tik op Gereed (iPhone X, iPhone Xs, iPhone 11 en iPad Pro). Opmerking: enkele apps horen bij de iPad of iPhone. Sommige krijgen geen kruisje in de linkerbovenhoek en kunnen niet verwijderd worden. [Bron: seniorweb.nl]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...