hdejong70 Geplaatst: 21 februari 2020 Delen Geplaatst: 21 februari 2020 Sinds een paar dagen krijg bij het openen van mijn email van ziggo de melding identification failure vul wachtwoord in van email account. Dat doe ik maar de melding blijft. Wat mort ik doen om dit te verhelpen Quote Link naar reactie
Kasander1 Geplaatst: 22 februari 2020 Delen Geplaatst: 22 februari 2020 Vreemd, Ziggo kent de melding niet. Dus zoeken we verder. Waarmee probeer je je mail binnen te halen? Computer, smartphone? En heb je al een andere manier van binnen halen/verzenden geprobeerd? Webbased bijvoorbeeld. Quote Link naar reactie
hdejong70 Geplaatst: 22 februari 2020 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2020 De fout komt alleen voor op mijn PC. Smartphone en tablet werken normaal. Ik gebruik E-client, hoofdaccount is gmail, ziggo is gekoppeld. Ik kan wel gewoon bij mijn webmail Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen