Ga naar inhoud

Afbeeldingen weergeven?


MechaNic
Ga naar oplossing Opgelost door Alex,

Aanbevolen berichten

Ik krijg vaak bij artikelen op deze website de bijbehorende afbeeldingen niet te zien. Geldt voor Edge, Firefox en Opera. Bijv. het artikel "Maak van je NAS een back-upserver" van 4-2-2020. Bij andere artikelen krijg ik ze gewoon wel. Is het een instelling op mijn computer, of een fout in de website?

Extra info toegevoegd door community beheerder. Deze vraag heeft betrekking tot de website van Computer Totaal, omdat dit bericht oorspronkelijk op het forum Computer Totaal is geplaatst. Het forum van Computer Totaal is in augustus 2021 overgezet naar de Kieskeurig community.

Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Op 13-2-2020 om 17:51, MechaNic zei:

Ik krijg vaak bij artikelen op deze website de bijbehorende afbeeldingen niet te zien. Geldt voor Edge, Firefox en Opera. Bijv. het artikel "Maak van je NAS een back-upserver" van 4-2-2020. Bij andere artikelen krijg ik ze gewoon wel. Is het een instelling op mijn computer, of een fout in de website?

was geschreven 13-02-2020,

helaas nog geen terugkoppeling gehad of de vraag inmiddels is opgelost en wat de oplossing is.

ik zou graag nog even willen vernemen of je naar aanleiding van de antwoorden, tot een oplossing bent gekomen.

Link naar reactie

Het probleem doet zich nog steeds voor met het betreffende artikel, met Firefox, Opera en Edge.
De afbeelding in de kop van het artikel en de advertenties krijg ik wel.
Ik heb geen Chrome geïnstalleerd.
Ik zie nu dat het betreffende artikel uit 2016 is
Ik bekeek nog een paar artikelen uit die tijd, o.a. "De 19 beste NAS-apparaten die je kunt kopen". Zelfde probleem.
Maar met oudere artikelen, bijv. uit 2010 en 2012 niet.
Ik heb ook een paar recente artikelen geprobeerd op de website van Computertotaal; daar had ik dit probleem niet.

Link naar reactie
Op 23-9-2021 om 17:51, MechaNic zei:

Het probleem doet zich nog steeds voor met het betreffende artikel, met Firefox, Opera en Edge.

  je hebt Chrome dan niet geïnstalleerd, maar wat doet de pagina als je chrome wél installeert ?

Op 23-9-2021 om 17:51, MechaNic zei:

"De 19 beste NAS-apparaten die je kunt kopen". Zelfde probleem.

Heb je een linkje van dit artikel toevallig ?

Link naar reactie

Hoi MechaNic,

Goed dat je dit aankaart. Het betreft hier een artikel van Computer Totaal.

Wat extra uitleg. Je vraag staat nu op de Kieskeurig community, maar was oorspronkelijk gesteld op het forum van Computer Totaal. Kortgeleden is het forum overgezet naar Kieskeurig. Je vraag blijft echter wel relevant.

Hier gaat inderdaad iets mis. En daarom heb ik dit doorgegeven aan mijn collega's van Computer Totaal. Als ik meer weet, laat ik hier weten wat de uitkomst is.

Groet,

Alex

Link naar reactie
  • Oplossing

Ik heb de oorzaak kunnen achterhalen, maar helaas niet direct een passende oplossing.

De meer recente artikelen worden technisch gezien op een andere manier geplaatst dan de artikelen waar jij naar verwijst. Dit houdt oa in dat de afbeeldingen ergens anders vandaan gehaald worden. Dit artikel laat bijv. de afbeeldingen niet meer goed zien. Dat betekent dat er helaas wat C!T artikelen zijn die we niet meer goed kunnen tonen. Bij nieuwe artikelen mag en zal dit niet voorkomen.

Maar het zal even zoeken zijn om, van een wat ouder artikel, de afbeeldingen nog terug te kunnen vinden. Met als gevolg dat de afbeeldingen weer in het artikel te zien zijn.

Het probleem ligt dus bij ons en niet bij jouw browser.

 

Link naar reactie

Geen dank. Ik kan me voorstellen dat het vreemd is om ineens in een andere omgeving terecht te komen. Daarom leek het me handig om daar iets meer duiding over te geven. Weet in ieder geval dat je op de Kieskeurig community vragen kunt stellen over alles wat met computer en tech te maken heeft. Maar dus ook over wasmachines, televisies, tuin en klussen etc.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...