Ga naar inhoud

Ik ben al geruime tijd aan het proberen van W7 naar W10 te upgraden middels de gratis update.?


Aanbevolen berichten

ik heb een lenovo T420 laptop met i5 processor 8GB intern geheugen en 350 GB ruime op mijn SSD. Het downloaden duurt erg lang, okay dan is dat zo. Maar dan verschijnt, nadat 95% downloadtijd het volgende bericht: "De door het systeem gereserveerde partitie kan niet worden bijgewerkt". Weet iemand wat hierme bedoeld wordt en wat ik kan doen om dit te repareren en succesvol W10 te kunnen installeren?
Link naar reactie
Deze partitie is voorbehouden aan opstart W7 ( +/- 350mb): kan nagegaan worden via "Schijfbeheer" .En dus wrschlk te klein voor W10. Overigens zou je normaal niet meer kunnen "upgraden" , wel nog "installeren" : met de software "RUFUS" van W10 iso een opstartbare USB maken. Tip: via datzelfde "Schijfbeheer" een partitie bijmaken en daarop W10 installeren. Zo behoudt je W7 en kan alles gewoon overgezet worden naar W10. Bij het opstarten heb je dan de keuze, maar die kan je dan vastleggen; Succes .
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...