Spoeltje Geplaatst: 12 december 2019 Delen Geplaatst: 12 december 2019 Sinds vandaag kan ik geen mails meer archiveren van mijn Outlook mailadres. Als ik in het programma op mijn mailadres ------@outlook.com klik krijg ik na een poosje de melding dat er een fout is opgetreden. Als ik op details klik komt het volgende bericht in beeld: Er is een fout opgetreden. MailStore kon de servernaam niet automatisch detecteren. De geleverde referenties zijn onjuist, of automatisch detecteren (Autodiscover) wordt niet ondersteund. Voer in dat geval de servernaam in. Het vreemde is dat het altijd goed gewerkt heeft. (een paar jaar). Bij het tweede mailadres : -----@planet.nl lukt het wel, en kan ik wel archiveren. Er is, voor zover ik weet, niets aan de instellingen veranderd. Ik gebruik Outlook wat standaard in Windows 10 zit. (niet die van het Office pakket). Wat is de “servernaam”. Met mijn beperkte computerkennis is de vraag : wat bedoeld men met “de servernaam”? Quote Link naar reactie
Kasander1 Geplaatst: 13 december 2019 Delen Geplaatst: 13 december 2019 https://support.office.com/nl-nl/article/server-instellingen-die-u-nodig-hebt-van-uw-e-mailprovider-c82de912-adcc-4787-8283-45a1161f3cc3 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen