Ga naar inhoud
  • 0

Waarom kan ik geen mails meer archiveren in mailstore?


Spoeltje

Vraag

Sinds vandaag kan ik geen mails meer archiveren van mijn Outlook mailadres. Als ik in het programma op mijn mailadres ------@outlook.com klik krijg ik na een poosje de melding dat er een fout is opgetreden. Als ik op details klik komt het volgende bericht in beeld: Er is een fout opgetreden. MailStore kon de servernaam niet automatisch detecteren. De geleverde referenties zijn onjuist, of automatisch detecteren (Autodiscover) wordt niet ondersteund. Voer in dat geval de servernaam in. Het vreemde is dat het altijd goed gewerkt heeft. (een paar jaar). Bij het tweede mailadres : -----@planet.nl lukt het wel, en kan ik wel archiveren. Er is, voor zover ik weet, niets aan de instellingen veranderd. Ik gebruik Outlook wat standaard in Windows 10 zit. (niet die van het Office pakket). Wat is de “servernaam”. Met mijn beperkte computerkennis is de vraag : wat bedoeld men met “de servernaam”?
Link naar reactie

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...