Ga naar inhoud

Hoe haal ik een 'losse' dvd-speler uit mijn laptop?


Aanbevolen berichten

Mijn dvd-speler in mijn laptop is kapot. Daarom heb ik een nieuwe dvd-speler gekocht. Een dvd-speler die ik via een usb-poort moet aansluiten. Maar als ik de dvd-speler weer uit mijn laptop moet krijgen, kan ik hem dan gewoon, zonder iets te doen, hem uit de usb-poort halen? (ik heb nu gemerkt, dat hij gisteren, als ik hem net had, direct aansloot op mijn laptop. En als ik nu de dvd-speler aansluit duurt het 10-15 seconden) Met vriendelijke groeten, Raissa
Link naar reactie
Als je Windows 10 up2date is kan je gewoon een usb-apparaat eruit trekken. Dat kan een losse dvd-speler zijn of zelfs een USB-stick. Voorheen kon dat niet maar sinds Windows 10 versie 1809, oftewel de Windows 10 oktober 2018 update, kan het wel. En ja, bij een druk systeem als Windows 10 kan het soms even duren voordat die weer iets heeft herkent.
Link naar reactie
Met achtergrond geheugen aansluiten via usb heb je de kans dat nog niet alle lees- en/of schrijfopdrachten door Windows zijn afgewerkt als je loskoppelt, weet je zeker dat er niets meer in de pijplijn zit dan kun je rustig loskoppelen usb is ‘hot-plugable’. Opnieuw achtergrond geheugen aan een Windows pc koppelen geeft Windows werk om te bepalen wat het is etc. dat kan zorgen voor wat wachttijd voordat je het kunt gebruiken. Irritant, maar dat is de keerzijde van het gemak van kunnen aan- en loskoppelen denk ik.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...