Ga naar inhoud

Wie weet het fijne over fotolijst Denver PFF-1513. Betreft toepassing USB ingang en video gebruik.?


Egelie

Aanbevolen berichten

vanmorgen (25-11-2019) volgende bericht ontvangen: Hi Frits, It should already have 8GB. 4,9 GB is what is left with the Frameo OS installed. The Micro USB input is for power only. And the frame can only display pictures (jpeg) no movies. Best regards INTER SALES A/S DENVER ELECTRONICS A/S Daniel Nielsen Service Hieruit blijkt dat ze zelf niet goed op de hoogte zijn van het een en ander. IK hem hem gelijk gewezen op de twee stroom ingangen. Wat nogal vreemd is. Als we even van het idee uitgaan dat die usb is voor stroomvoorziening, dan hadden ze er wel een extra powersupply bij kunnen doen; of vertellen hoeveel ampere en volt die moest zijn.
Link naar reactie
Ondertussen is dat video ook niet bepaald ideaal. Het laat je maar 15 seconden zien van de desbetreffende video. Tevens klopt er iets niet met het geluid. Wat voor een combinatie ik ook neem, het is in alle gevallen zo, dat ik de speaker moet activeren. Ook als ie z.g. al aan staat. Uit en gelijk weer aanzetten dus. Maar de eerst volgende keer dus weer. De informatie wordt dus niet onthouden! Het zou toch zo leuk kunnen zijn. Ik heb het een keer gehad dat ik een venster van 15 min had welke ik kon verschuiven. Tja, hoe doe ik dat altijd??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...