Ga naar inhoud

Wie weet het fijne over fotolijst Denver PFF-1513. Betreft toepassing USB ingang en video gebruik.?


Egelie

Aanbevolen berichten

Kasander1 , helaas toch wel. Ik heb zelfs een nog nieuwere gebruiksaanwijzing van de 10e september 2019. Heet beantwoord niet, waarom ik maar 4, 9GB heb, terwijl op de doos staat 8 GB. Het beantwoord niet waarom ik geen normale toegang heb op de USB bus. Er is wel wat basisgegevens te zien via AIDA64. Het beantwoord niet de vraag hoe het nou zit met filmpjes. Wat moet ik gebruiken .AVI of .MP4 of andere. Mp4 samen met foto's werkt in ieder geval niet. Kan de mp4 niet downloaden, want die fotolijst ziet 'm niet. Dus; wat goede gebruiksaanwijzing ?
Link naar reactie
Dat zijn inderdaad behoorlijk specifieke vragen die je niet snel in een handleiding zal terug vinden. Je kan proberen om rechtstreeks contact te zoeken: https://denver-electronics.com/support/ PS. Ze hebben het op hun site alleen over foto's, niet over filmpjes. De USB is alleen bedoeld om op te laden. Doet de bijgeleverde software eigenlijk wel iets behoorlijks? Heb je 'm al een factory reset gegeven?
Link naar reactie
Dat resetten zou ik wel eens kunnen doen. Het is raar als dat al zou moeten. Uiteraard heb ik contact gezocht met denver etc. Dat de usb is om op te laden, betwijfel ik. Want de bijgevoegde voeding kan 3 Ampere leveren. Nee, niks hoor opladen. Zelf computer ik al zo'n 40 jaar en daarvoor verwoed electronica hobby. Dus iets weet ik er wel vanaf. Ik ben doorgaans de man niet naar om hulp te vraqen. Zelfmade hulp, heeft mijn voorkeur. Maar ja soms kom je er helemaal niet meer uit. Ik moet nu binnen 30 dage beslissen of ik dat ding terugstuur. Het is leuk dat je me wil helpen, maar ik krijg het idee dat je zelf niet zo'n ding hebt. Dus geen ervaring hiermee! Frits P.S. het komt nogal eens voor dat bedrijven bewust de e-mail van klanten niet lezen. Daar koop ik dan vervolgens ook niks meer.
Link naar reactie
Van die 8 GB, zou het best kunnen dat een deel dient om de software te doen werken. Maar vermeld dan op de doos dat de werkelijk bruikbare ruimte veel minder is. Zelf gebruik ik Total Commander om overal in te kijken. Bij deze usb gaat dat helaas niei Jammer dat je hier geen plaatje kwijt kan. Ik maak dan maar tekst van het plaatje: USB-apparaten PFF-1513BLACK-WHITE User-mode block device Block device mounter Apparaateigenschappen Soort Driver PFF-1513BLACK-WHITE 10.0.18362.1 Microsoft winusb.inf PFF-1513BLACK-WHITE ADB.NT USBWI D.2207&P I D_0006&REV_0310 Port_#0006.Hub_#0001
Link naar reactie
De site van Denver zegt het volgende over de usb: MicroUSB input (for power). Daaruit kan je concluderen dat de usb-poort alleen te gebruiken is om de lijst van stroom te voorzien. Deze wordt dus wel netjes herkent door Windows, alleen kan je er verder niets mee! Bron: https://tinyurl.com/CT221119a Over die 8Gb kan ik helaas niets zeggen. Je zou een programma als EaseUS kunnen gebruiken om eens wat dieper te kijken.
Link naar reactie
Inderdaad je hebt gelijk. Daar staat dat de USB poort voor stroomvoorziening is. Vooralsnog geloof ik daar geen barst van. De bijgeleverde voeding kan 3 A leveren. Nou zeg ik dus niet dat dit apparaat 3 A gebruikt, maar laten we zeggen 2A of 2,5 Ampere. Hoe die te leveren via USB ? Ik heb heel wat voedingen hier liggen, maar niet een die via USB werkt. Doorgaans levert USB juist voeding. Verder staat er nog iets nieuws voor mij en dat is dat het apparaat 1 GB werkgeheugen heeft. en dus ook weer 8 GB opslagruimte. Niet dus. Het zal niet de eerste keer zijn dat de gebruiksaanwijzing een potje is. over filmpjes e.d. geen woord. Het is jammer dat jij niet zo'n apparaat hebt. Maar ik ga zo meteen verder experimenteren door alleen maar diverse kleine filmpjes erop te zetten. .AVI, .Mp4 e.a. Iets moet er toch werken.? ik weet dat bij foto's ook geluid kan. ( nooit uitgeprobeerd), Dat zullen ze toch niet bedoelen met die 2 speakertjes ?
Link naar reactie
verder overdenkend, zou dit apparaat dus 2 voedingsaansluitingen hebben. Tussen de vele voedingen die ik heb, heb ik inderdaad een voeding van 5V 2A gevonden met een USB uitgang. d.w.z. ik kan daar willekeurige usb kabels op aansluiten. Tjonge zeg. Maar ik durf 'm niet als zodanig te gebruiken voor die Denver. Het blijft raar: 2 voedingen voor hetzelfde apparaat. In de orginele gebruiksaanwijzing praten ze over dat de USB poort dient voor "service". tja, maar welke ?
Link naar reactie
De wonderen zijn de wereld nog niet uit: wat denk je ? Krijg ik pakweg een uurtje geleden een update via WIFI. Nu zit het video gedeelte er wel in. Nieuwe wijzigingen Nieuw in deze versie van Frameo: • Nu kunt u genieten van video's op uw Frameo-fotolijst en ziet u op een geheel nieuwe manier momenten van vrienden en familie tot leven komen. • Vietnamese taal toegevoegd • Prestatieverbeteringen en verhelpen van bugs. OK Wellicht heeft mijn klacht geholpen. Ik ga het voorlopig niet controleren, want ik ben blij dat ie strak aan de muur hangt. ( met veel moeite)
Link naar reactie
Toch is de teleurstelling wederom groot. Je kunt voorlopig alleen video's importeren via de mobiel. Ik heb van alles geprobeerd, maar het lukt mij niet. Dit komt door het feit, dat de app Fremeo geen video herkent. Tevens is de hoeveelheid werkegeheugen gedaald naar 4,75 GB Ook als ik reset of opnieuw BOOT, blijft dat zo. Jammer! Tot nu toe schiet ik er nergens mee op! Hoezo update ????
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...