Ga naar inhoud

krijg een 2e Monitor niet niet aan de gang....Videokaart, heb alles nieuw?


Lnog

Aanbevolen berichten

@Lnog hieronder heb je de link naar de nvidia drivers https://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us daar kan je dan opgeven welke kaart en windows etc je gebruikt om de juiste driver te downloaden voor jouw systeem als je dat gedaan hebt werkt het dan wel ? ik ga er ook even van uit dat de monitor aan staat natuurlijk en de juiste kabels gebruikt zijn die de verbinding met video-kaart en monitor maken natuurlijk. lijkt mij eerder een instelling in de software te zijn. heb in het verleden ook met 2 monitors jaren gewerkt en dat ging altijd probleemloos. "ziet" windows wel dat er een 2e scherm is aangesloten ? je kan deze laten detecteren nml. heb je al geprobeerd om de monitor op een andere aansluiting op de kaart aan te sluiten (en of ook op de monitor zelf) wat gebeurd er als je de monitor wisselt ? dus de eerste monitor die het wel doet vervangen voor de 2e monitor die niets doet, werkt die monitor dan wel ? kan ook zijn dat de monitor zelf defect is natuurlijk (al ga ik daar even niet van uit) heeft de monitor zelf nog een driver nodig ? mijn curved monitor nml. wel hoor het wel weer :) vind mij ook op YouTube: CSW Wouter
Link naar reactie
@Lnog ook kan het zijn dat er drivers geïnstalleerd moeten worden (moederbord) als deze niet goed geïnstalleerd is (of er is een probleem mee) dan kan je dat vinden door het volgende te doen: rechtermuisklik op start–>apparaatbeheer in dat scherm zie je alle ingebouwde apparaten van jou computer. als er ergens een probleem mee is of niet goed werkt staan daar onderdelen uitgeklapt. als dat zo is heb je daar de mogelijkheden om bijvoorbeeld drivers te installeren (of betere drivers te vinden) door op een onderdeel met de rechtermuisknop te klikken en uit het menu de keus te maken wat je wil doen. staat daar alles wel goed ? vind mij ook op YouTube: CSW Wouter
Link naar reactie
@Lnog staat de resolutie niet te hoog ingesteld voor het 2e scherm ? als deze te hoog staat ingesteld of op een resolutie die het 2e scherm niet ondersteund geeft deze ook geen beeld. zo ook voor de frequentie (MHz) 50 of 60 of 100 maakt ook verschil voor een monitor uiteraard. geen idee wat voor monitoren er gebruikt worden nml. aangezien je dat niet vermeldt vind mij ook op YouTube: CSW Wouter
Link naar reactie
@Lnog heb je op de monitor die geen beeld geeft wel de juiste input connector geselecteerd staan ? dus als deze met HDMI is aangesloten dat je de input ook op HDMI hebt staan ? of als de kabel een display-port is de monitor op display-port hebt staan, en niet op HDMI ? wil ook wel eens helpen vind mij ook op YouTube: CSW Wouter
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Op 16-11-2019 om 20:56, Lnog zei:

Heb een nieuwe NVIDIA GeForce RTX 2060, en gloed nieuwe game computer, krijg het tweede scherm niet aan de gang wie kan mij helpen?

was geschreven 16-11-2019,

helaas nog geen terugkoppeling gehad of de vraag inmiddels is opgelost en wat de oplossing is.

ik zou graag nog even willen vernemen of je naar aanleiding van de antwoorden, tot een oplossing bent gekomen.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...