Ga naar inhoud

Informatie over Review.nl, aanmelden en testen van producten op Review.nl


Aanbevolen berichten

Wat is Review.nl en wat doen we?

Review.nl is sinds 2021 het testpanelplatform van onafhankelijke prijs- en productvergelijker Kieskeurig.nl. Dit platform geeft enthousiaste consumenten de mogelijkheid om de nieuwste producten uit te proberen in ruil voor een eerlijke review. Het maakt niet uit of de review negatief of positief is; als deze maar eerlijk en goed onderbouwd is.

Lijkt het je ook leuk om de allernieuwste stofzuiger, televisie of koffiezetapparaat testen? Meld je dan aan via Review.nl

Kan iedereen zich aanmelden?

Iedereen die het leuk vindt om de allernieuwste producten te testen, kan zich aanmelden?

Hoe kan ik mij registreren?

Ga naar review.nl en klik rechtsbovenaan op registreren. Kies een gebruikersnaam, vul je e-mail adres in en maak een wachtwoord aan. Maak na je registratie je profiel compleet door o.a. je interesses aan te geven. Review.nl is onderdeel van Kieskeurig.nl, dus als je al een Kieskeurig account hebt, kun je gewoon met je Kieskeurig gebruikersnaam en wachtwoord inloggen.

Hoe kan ik een product testen?

Als je éénmaal een account hebt, kies dan een product dat je graag wilt testen. Geef vervolgens aan waarom je dit product graag wilt testen en wie weet wordt je geselecteerd. Ben je geselecteerd? Klik dan binnen 24 uur op de link in de bevestigingsmail.

Ik ben niet geselecteerd. Hoe kan dit?

Het is belangrijk dat je een goede motivatie schrijft tijdens je aanmelding voor een test. Daarnaast zijn we voor sommige producttests ook op zoek naar specifieke doelgroepen. Het kan zijn dat je buiten de testdoelgroep valt. Meld je dan vooral aan voor een andere test.

Ik heb een vraag. Hoe word ik het snelst geholpen?

Heb je een vraag en wil je in contact komen met één van de medewerkers? Dat kan. Kijk eerst altijd op de veelgestelde vragen pagina van Review.nl. Daar staat al veel handige informatie. Heb je alsnog een vraag, stel dan een vraag op de community door een topic te starten. Eén van de moderators zal je vraag dan beantwoorden. Wil je telefonisch contact opnemen? Dan kan dat via de contactpagina van Review.nl

Met vriendelijke groet,

Alex - Community beheerder

  • Thanks 1
Link naar reactie
  • Alex wijzigde de titel naar Informatie over Review.nl, aanmelden en testen van producten op Review.nl
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...