Ga naar inhoud

Hoe komt het dat mijn desktop niet meer opstart?


Aanbevolen berichten

Ik heb recent een paar kabels van ventilatoren in en uit de sockets gehaald (met de stroom ervan af natuurlijk) om te testen op wat er zoveel geluid maakte. Vervolgens ging hij hier en daar niet aan wanneer ik kabels eruit had gehaald en hier en daar weer wel toen ik deze terug stopte, er zat geen continuïteit in het niet aan gaan van de desktop want de ene keer ging die wel aan met dezelfde kabels in geplugd, waarmee die een paar minuten ervoor niet aan ging. Vervolgens alles terug gedaan en toen deed hij het voor een paar dagen waarna die er uiteindelijk volledig mee is gestopt. Wanneer ik op de aanknop druk gaat de pc niet aan, maar schijnt de aankoop wel heel eventjes met licht en krijg ik een response van de pc in de vorm van een kleine beweging van de ventilatoren alsof je er met je vinger aan tikt. Ik heb de batterijen van het moederbord vervangen, deed niks. Ik heb de ram verplaats van slots, deed ook niks. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Is mijn voeding defect? of het heel moederbord? hoor het graag.
Link naar reactie
de batterij van je moederbord vervangen zet je bios terug naar fabrieksinstellingen. je ram verplaatsen moet je voorzichtig mee zijn, vaak moeten ze opeen bepaalde plaats in je moederbord, dat zie vaak aan de kleur van de klemmen. het zou je voeding kunnen zijn, vraag eens bij een pc zaak of iemand die genoeg kennis van zaken heeft want dit is erg lastig uit te leggen zo
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...