Ga naar inhoud

pc start niet meer op na harde reset?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik heb een redelijk raar verhaal. Gisteren heb ik door een sullig foutje mijn pc uit moeten zetten via de voeding aan-uit knop. Ik had namelijk mijn, gerepareerde, videokaart terug ingebouwd maar nog niet aangesloten op de stroomkabel. |:( Na het aansluiten van de videokaart startte mijn pc echter niet meer op. Nu heb ik mijn apparatuur op een APC Back-UPS (Pro 1200) aangesloten. Pas na het uit- en weer aanzetten van deze APC kon ik de pc weer aanzetten. In eerste instantie dacht ik dat het aan de APC lag maar ook nadat ik de pc op een ander stopcontact aansloot, werkte de pc ook niet. Dat lukte vreemd genoeg wel toen ik de pc weer op de APC aansloot, deze uit, en weer aan zette. :? :? Ook wanneer het systeem in slaapstand gaat, is de pc daarna niet meer aan de gang te krijgen. Dus APC weer uit en aan, en het werkt weer, etc etc. In deze configuratie heeft het systeem voorheen gewoon gedraaid als een zonnetje, het kwam pas na de harde reset. Ik snap het niet, iemand een idee? Systeem draait op Windows 10 Pro, I7 7700, Asus Prime Z-270-P mobo, Samsung 1Tb SSD 970 Evo, MSI Geforce GTX 1060, 48 Gb RAM, beQuiet voeding 600W
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...