Ga naar inhoud

Bluetooth adapter?


meijerj

Aanbevolen berichten

@Kasander1 Ja als het zo gemakkelijk was dan had ik mijn vraag hier niet gesteld of dacht je dat ik internet niet had afgezocht naar een oplossing!!! Ik krijg dus geen invoerveld in windows als ik mijn Bluetooth koptelefoon wil pairen , met andere woorden windows zegt controleer de pincode en er zou dan een veld moeten verschijnen waar je de pincode van het apparaat kan invoeren echter niets van dat al
Link naar reactie
Ik zal geen vragen meer stellen tijdens het werk. Ik zal geen vragen meer stellen tijdens het werk. Ik zal geen vragen meer stellen tijdens het werk. Ik zal geen vragen meer stellen tijdens het werk. Ik zal geen vragen meer stellen tijdens het werk. Ik zal geen vragen meer stellen tijdens het werk. Ik zal geen vragen meer stellen tijdens het werk. Ik zal geen vragen meer stellen tijdens het werk. Ik zal geen vragen meer stellen tijdens het werk. Ik zal geen vragen meer stellen tijdens het werk. Ik zal geen vragen meer stellen tijdens het werk. Ik zal geen vragen meer stellen tijdens het werk. 100x
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...