Ga naar inhoud

inhoud smartphone op tv streamen?


Aanbevolen berichten

Reageer alsjeblieft op een wedervraag? Persoonlijk bericht: De mensen aan de andere kant van je beeldscherm hebben soms net wat meer informatie van je nodig om een gericht antwoord te kunnen geven. Alsjeblieft neem de moeite om daar op te reageren! Anders lijkt het net alsof je eigenlijk helemaal geen probleem hebt of dat het je niets interesseert. Er zitten personen die er niet voor betaald krijgen om een ander te helpen en in hun spaarzame vrije tijd jou proberen te helpen. Hartelijk dank voor de medewerking. 14 augustus 2019 20:17 Je hebt het nog zo gezegd... en wederom weer geen reactie... daarom ben ik er op een gegeven moment ook mee gestopt... Groetjes, jcwrh1
Link naar reactie
jcwrh1. Ik ga je hier niet uitleggen waarom ik wel door blijf gaan. Maar zolang er soms iemand(!) is die de moeite(?) neemt om feedback te geven ga ik ook door. Mijn bericht was dan ook gewoon een plagerijtje, niet een poging tot hoop Ik ga er dan ook vanuit dat iemand die niets terug wil zeggen daar een reden voor heeft. Vaak is het gemakzucht maar het kan net zo goed zijn dat de persoon op een ander forum precies het juiste antwoord gekregen kan hebben en daardoor de andere forums “vergeet”. Ook kan het zijn dat de ander mijn vragen zo belachelijk vind dat deze het de moeite niet vind om te antwoorden. En dan zijn er nog de mensen die totaal geen enkele feeling hebben met waar ze mee bezig zijn. Ze zijn iets tegen gekomen maar weten niet goed hoe ze er mee om moeten gaan. Terwijl ik het liefst voor die groep antwoorden geef op een menselijke manier. Voorlopig ga ik door. Tenminste, zolang de tijd het toelaat. Ik zie het gewoon als een vreemde hobby. Een ander verzameld bloemblaadjes. Ik geef mogelijke oplossingen voor anderen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...