Ga naar inhoud

Oude pc upgraden?


Aanbevolen berichten

Nu de zomervakantie is aangebroken ben ik op zoek naar een hobby. Ik heb lopen rondneuzen is de zolder en heb een oude Packard Bell iStart 2060 AIO gevonden. Was bij de release al geen desktop om over naar huis te schrijven, laat staan vandaag de dag. Ik was echter zelf al van plan een pc te bouwen, maar als ik deze pc kan upgraden zou dat mooi zijn. Weet iemand of dit mogelijk is? Ik ben niet van plan een pc te bouwen om zware games te spelen. Maar het moet vooral een pc worden die de tand des tijds doorstaat.
Link naar reactie
Ik heb m’n oudere peecees allemaal nog lopent: moet af en toe de diverse aansluitingen herstellen zoals van dimms en molex om het storingsvrij te laten lopen. Ik heb marginaal de zaak geupgrade doordat ik het resultaat daarvan t.o.v. een nieuwer systeem een te kleine stap vond. B.v. m’n Pentium 3 systeem uit 1999 draait nog goed maar voor browsen is het nauwelijks meer geschikt doordat dat zoveel zwaarder is geworden en latere versies van Firefox niet willen draaien op een Pentium 3; het is voornamelijk trekken aan een oud paard zoiets te willen upgraden, het kan maar je houdt t.o.v. modern spul een rete traag systeem. Misschien wel geschikt voor wat ouderwetse toepassingen dat dan weer wel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...