Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi! Tijdens het gamen van verschillende spellen merk ik de volgende FPS problemen: - FPS stabiel rond de 140 frames (capped op 140, oncapped haalt hij de 300FPS), maar ik merk af en toe een soort stottering zonder dat mijn FPS daalt. Bijvoorbeeld bij snel draaien. (Spel = Overwatch) - FPS laag (30-40FPS), terwijl het spel wat ik speel grafisch niet zwaar is of hoog staat. (Spel = World of Warcraft) Als ik naar mijn taakbeheer ga en kijk onder 'prestaties' zie ik mijn Processor en GPU gebruik %. Als ik tijdens bijvoorbeeld Assassin's Creed: Odyssey hiernaar kijk, is mijn GPU op 100% en mijn processor op 30-40% aan het werk. Bij bijvoorbeeld World of Warcraft is dit veel lager, bijvoorbeeld de processor op 7% en GPU op 0-1%. Terwijl het speel op medium-low staat haal ik soms maar de 30-40FPS. Mijn vraag is nu dan ook, waarom werken mijn GPU en CPU bij zowel Overwatch als op World of Warcraft op zulke lage percentages, waardoor ik dus ook lage FPS / stotteringen krijg. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik weer op 140+ FPS World of Warcraft kan spelen? Alvast hartelijk bedankt, Nate Specs: Windows 10 GPU NVidia GeForce 1080 Ti CPU AMD Ryzen Threadripper 1920X 12 core, 3500 MHz RAM 16gb 3000 144Hz monitor
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...