Ga naar inhoud
  • 0

How to save documents in Microsoft Word 2007 as PDF format.?


Niron

Vraag

Hello, I am using windows 7 on HP laptop. I have recently installed Microsoft Office 2007 in my laptop for my office working purpose. I am using Microsoft word for work. After finishing my work when I had gone to save my file as PDF, I have seen that there is no option to save as PDF format. But I need to save it as PDF format to submit it to my office. So, is there any way to save my document as PDF?
Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Hello there, You can easily save your documents as PDF format. Just you need to install Microsoft Office Add-in: Microsoft Save as PDF or XPS. After installing it you will find a option like .pdf in "save as" popup window. Here you can download it: https://nearfile.com/office_news/2007-microsoft-office-add-in-microsoft-save-as-pdf-or-xps/ Let me know if you can fixed your problem. Thank You.
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...