Ga naar inhoud

Waarom maken de NAS-netwerkstations geen verbinding als ik de PC opstart?


Aanbevolen berichten

Systeem: Windows 10 64 bit versie 1803, NAS: Synology 211 Ik heb een aantal mappen (netwerkstations) aangemaakt op de NAS middels 'Netwerkverbinding maken' met achteropeenvolgende "drive letters" Als ik nu de PC opstart gebeurt de laatste tijd steeds vaker dat de netwerkstations geen verbinding maken, het symbool voorafgaand aan de mapnaam is rood. Door nu de verschillende netwerkstations aan te klikken met de muis wordt de verbinding hersteld, het symbool wordt groen. Wat is de reden van het geen verbinding kunnen maken als de PC opstart?
Link naar reactie
Microsoft heeft voor jou bepaald dat je verplicht bent om zo veilig mogelijk te werken. Nee, dat bepaal jij NIET zelf, dat wordt voor je gedaan!! En in de meeste gevallen kan je dat niet terug zetten! Nu praat de NAS een iets andere "taal" als je computer en Windows heeft dat door. Dus gaat Windows gelijk de verdediging in. Wees blij dat je nog bij je NAS kan komen. Bij diverse soorten kan je niet tot nauwelijks contact maken. Excuses voor de kinderlijke uitleg maar zo legt het het beste uit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...