Ga naar inhoud

printer installeren op ssd?


Aanbevolen berichten

Ik heb enige tijd geleden een SSD bijgeplaatst, schijfletter A: en hier Windows 10 op geïnstalleerd. Dit is nu dus mijn systeemschijf. Overige schijven worden alleen nog maar gebruikt voor data-opslag. Ik wil nu een printer (HP F 4580) installeren, maar krijg steeds de melding: Onvoldoende ruimte op systeemschijf. "Help" leidt dan naar schijfopruiming, hier kan ruimte vrij worden gemaakt (1,35 GB) maar als ik dat doe dan krijg ik toch steeds weer de melding dat er onvoldoende ruimte is op de systeemschijf (benodigd 111 mb). Hoe los ik dit op?
Link naar reactie
Het lijkt er op dat je last hebt van van een geest uit de prehistorie van de computer. A: en B: werden in de beginjaren van de computer namelijk alleen gebruikt voor floppydrives. De maximale grootte van een (normale) flop was 1,4Mb. Onvoorstelbaar in deze tijd maar in die tijd was het zeer bruikbaar. Er is een kans(!) dat er ergens in de software nog iets zit dat A: nog steeds ziet als 1,4Mb. Soms wordt de oude code gebruikt als basis voor nieuwe software. Hoewel het begrijpelijk is dat je A: gebruikt voor je systeemschijf moet ik je toch echt in het vervolg C: aanraden. Maar je hebt weinig aan deze info. Dus hierbij ook een antwoord; Probeer de software van de printer op een data-schijf te plaatsen. Daar heb je meer kans.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...