Ga naar inhoud

Waarom toont outlook 2016 geen images meer?


Aanbevolen berichten

Beste Computer!Totaal Team, Hartelijk dank voor de vele jaren leesplezier die ik tot op heden al heb beleefd. Ik stam nog uit de HCC tijd…. Het liefst los ik problemen zelf op, dus ik had niet snel verwacht jullie hulp in te roepen. Nu heb ik echter even geen idee wat te doen. Hebben jullie een advies? Probleem: - Sinds enige maanden krijg ik in Outlook geen images meer te zien in de e-mails (bij geen enkele afzender). - De foutmelding die op de plek van elk image in een e-mail wordt getoond is: “De gekoppelde afbeelding kan niet worden weergegeven. Het bestand is mogelijk verplaatst, heeft een andere naam gekregen of is verwijderd. Controleer of de koppeling naar het juiste bestand en de juiste locatie verwijst.” - Eerst was het niet; dan ineens wel. Mogelijk een security update? - De enige manier om dit voor elkaar te krijgen is om de mail te openen in de browser. o E-mails worden dan geopend in Internet Explorer 11 (niet in bv. Edge) - Dit probleem treedt op in Outlook dat is geïnstalleerd als onderdeel van Office Professional Plus 2016. - Ik draai Windows 10 op een Lenovo met Intel Core i7, gebruik AVG anti virus en heb ook Chrome browser geïnstalleerd. Herstelpogingen zonder succes: - Internet opties, geavanceerd, “versleutelde pagina’s niet op schijf opslaan” enabled en disabled geprobeerd. - Outlook trust center setting aangepast: “Don't download pictures automatically in HTML e-mail messages or RSS items” - Cc cleaner gedraaid en alle opschoon-adviezen opgevolgd - Registry word “BlockHTTPimages” komt niet voor in mijn register. En als ik deze toevoeg in Computer\HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\16.0\Common met waarde 0 helpt dat niet. - Office volledig gerepareerd Eigenlijk heb ik geen idee hoe ik images in mijn mails in Outlook zichtbaar kan krijgen. Kunnen jullie mij in een oplossingsrichting helpen? Bij voorbaat bedankt voor een reactie. Veel succes en plezier met de volgende edities van Computer!Totaal. Vriendelijke groet,
Link naar reactie
beste Stefan, Wanneer u de bijlage kopieert en daarna gewoon plakt op een lege plek op uw bureaublad dan kunt u hem vanaf daar gewoon door dubbel klik openen. U kunt ook de uw openstaande mail even verkleinen (rechts boven op de pagina((liggend streepje))) en dan de bijlage met ingedrukte linker muisknop slepen naar het lege plaats op uw bureaublad en daar de linker muisknop los laten. Uw bijlage staat dan op uw bureaublad en kan dan gewoon geopend worden door er dubbel op te klikken. gr. LeyToon
Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...