Ga naar inhoud

ik wil een gebruiker verwijderen van mijn pc?


Aanbevolen berichten

Ik heb laatst mijn Windows overgezet van mijn HDD naar mijn SSD maar nu heb ik 2 gebruikers staan op het moment dat ik mijn computer aanzet. Hij geeft telkens aan "verkeerd wachtwoord" terwijl ik niet eens iets heb ingetypt en vervolgens moet ik naar het andere account switchen dat precies dezelfde naam heeft. Ik wil graag dit tweede account (wat nergens anders te vinden is) verwijderen zodat ik niet steeds mijn wachtwoord hoef in te voeren als ik mijn computer opstart. Weet iemand hoe?
Link naar reactie
Log in met een account welke NIET verwijderd moet worden Configuratiescherm Gebruikersaccounts Een ander account beheren Account kiezen welke verwijderd mag worden Verwijderen Aanvinken dat alle data verwijderd mag worden Daarna mag je https://computertotaal.nl/artikelen/pc/inloggen-op-windows-10-zonder-wachtwoord-67676/ nog even doornemen.
Link naar reactie
Dat is onnodig veel werk. Ga naar aanmeldingsinstellingen en de-activeer daar alle opties. Ga daarna naar gebruikersinstellingen (accounts) en verwijder daar het vinkje bij wachtwoord vereisen. Na opnieuw opstarten is het spookaccount verdwenen. Er iis er geen en ook nooit geweest. Ik heb dit voor bij een nieuwe instalatie van windows maar is zo opgelost met deze stappen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...