Ga naar inhoud

Autoradio met usb voor muziek ziet mijn sticks niet.1 merkloze wel. Moet klasse UMS zijn. Hoe zie ik dat aan de stick?


Aanbevolen berichten

UMS staat voor ‘USB Mass Storage’, een standaard die bedoeld is om data uit te wisselen en eigenlijk iedere stick aan boord heeft. Vreemd dat de stick het niet in de auto wil doen. Waarbij gelijk de vraag of die wel een andere stick wil slikken. Anders de moeite van het testen waard. Wat je ook kan doen is de stick eens behoorlijk formatteren. Dus niet ‘snel’! Eigenlijk zou je er een verse MBR op moeten zetten maar dat wordt een technisch verhaaltje. Wordt het nou helemaal niets dan kan ik je de superkleine(!) USB-sticks op Aliexpress aanraden. Die mini’s kan je gewoon in de auto laten zitten zonder dat ze opvallen. Kijk maar even op https://tinyurl.com/CTMinidrv [Goede persoonlijke ervaring]
Link naar reactie
@Kasander1 Dank je voor de reactie. Maar zoals ik al zei: 1 oude stick van mijn dochter (zeker 4 jaar oud en er staat geen enkel merk op) doet het perfect. Is jammer genoeg maar 1 GB. Ook al van anderen een nieuwe moderne stick geleend: jammer maar helaas! Anders inderdaad maar eens bij Ali kijken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...