Ga naar inhoud

Foto's van 3 GB geven een foutmelding bij openen?


Aanbevolen berichten

Gister heb ik 1600 foto's van mijn vriend zijn iphone op de pc gekopieerd. Hierna heb ik ze verwijderd en er is geen back-up. Nu wilde ik de foto's openen en krijg ik meerdere foutmeldingen dat hij het bestandsindeling niet herkend. De foto's zijn per stuk 3 GB, waardoor er teveel metadata moet zijn gekopieerd?? Dit vertelde een collega mij gister... Wat kan ik doen?
Link naar reactie
Metadata is gewoon een beetje info over het bestand (de auteur, de camera, de datum, de uitgever, het aantal pagina's, de taal waarin de gegevens zijn opgesteld enz) en kan nooit groot zijn. Hooguit een paar kb. De grootte van het bestand zelf maakt daarvoor geen verschil. De fout moet elders gezocht worden. Kan je de foto's met een andere app proberen te openen? [edit] Het kan zijn dat de foto's in een voor de computer (Windows?) onbekend format zijn. Windows is daar bijvoorbeeld standaard een zeur in! Wat staat er achter de punt na de naam van de foto?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...