Ga naar inhoud

Hoe kom ik weer in mijn BIOS?


Aanbevolen berichten

Op mijn W10 PC had ik een Philips TV van 32" als monitor (HD 1920 x 1080). Werkte prima, maar ik had de TV ergens anders nodig. Dus een Iiyama XB3270QS-B1 monitor gekocht (QHD 2560 x 1440). Aangesloten op dezelfde HDMI kabel. Als ik 'vroeger' de PC opstartte kwam altijd het logo van mijn motherboard (MSI) en, na enige tijd het Windows10 inlogscherm. Wilde ik naar het BIOS dan kon dat tijdesn de opstart d.m.v. DEL of F11. Helaas, met de nieuwe monitor blijft het scherm zwart totdat het Windows10 inlogscherm verschijnt. Het herhaald indrukken van de DEL of de F11 toets brengt me niet in het BIOS. Ik heb al geprobeerd de PC terug op 1920x1080 te zetten, maar dat haalt niets uit. Mijn hardware: MSI Z270 Gaming Pro MSI NVIDIA 1070
Link naar reactie
  • 2 weken later...
brobeer een biosupdate van de tv ted downloaden naar de computer en zet die op een lege usb stick. trek de tv stekker uit het stopcontact,sluit een netwerkabel aan de router tussen de router en de tv. steek de usbstick in de tv en sluit dan het netsnoer weer in het stopcontact. Waarschijnlijk gaat de tv aan en zoekt meteen een bestand op de stick, waarmee hij kan updaten. Dit heb ik gebruikt bij een 5jaar oude Samsung tv die beter ging werken dan voorheen terwijl hij als tv geen aansluiting aan het netwerk heeft. Mocht dat niet genoeg zijn , zoek dan een update bij nvidia.com of via het computermerk waar je kan zoeken door je computermodel op te zoeken in het 'support'gedeelte van de website.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...