Ga naar inhoud
  • 0

Betreft reviews op sites?


gecomeurs

Vraag

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Toen dit 'forum' pas bestond werd er inderdaad verschrikkelijk veel troep (om het netjes te zeggen) geplaatst. Meer dan de helft van de antwoorden waren nep. Maar sinds de nodige maanden dat ik hier geregeld rond kijk moet ik zeggen dat er maar een enkele keer (hooguit 3 keer) een nep-antwoord is gegeven. Dus in mijn optiek wordt hier niet belazerd. Hooguit worden er soms antwoorden gegeven die niet goed aansluiten op de vragen maar dat komt meer door een verkeerde vraagstelling. Het zou uitermate prettig zijn als vraagstellers wat meer tijd (en dus tekst) zouden willen besteden aan een vraag. Als laatste wil ik even ingaan op de vraag of er alleen ingelogd kan worden met een factuurnummer. Hiermee zouden alle niet-abonnees uitgesloten worden van deelname aan dit ‘forum’. Iedereen die geen abonnement kan betalen zou dan onmiddellijk uitgesloten worden. Iets dat zeer onwenselijk zou zijn! Iedereen die even de moeite neemt zich te registreren d.m.v. een mail-adres is nu te blocken wanneer nodig en dat lijkt mij voldoende. (Nee, ik ben geen medewerker van C!T of heb enige connectie. Ik ben gewoon iemand die hier geregeld rond hangt en zo goed mogelijke (bruikbare) antwoorden probeer te geven.)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...