Ga naar inhoud
  • 0

Surface pro als desktop?

Anita061966

Vraag

Ik wil graag mijn zakelijke Surface aansluiten op 2 externe beeldschermen om zodoende het gemak van een desktop te hebben. Nu zie ik dure docking station en vraag me af of er geen goedkopere oplossing is. Iets van een kabeltje van mini displayport naar een 2x HDMI splitsing waarbij dan wel op 2 schermen met verschillende bestanden kan worden gewerkt. Wie helpt me net raad.
Link naar reactie

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Kijk eerst eens welke mogelijkheid het docking station biedt, dan weet je in ieder geval wat de Surface Pro kan? Uit het hoofd zeg ik dat display port wezenlijk anders is dan hdmi, daardoor is het naar mijn idee niet mogelijk het een met het ander te combineren met slechts een kabeltje (passieve omzetting), daarvoor heb je denk ik een adapter (actieve omzetting) nodig. Die spullen zijn allemaal wel te koop, maar wordt dat dan niet bezwaarlijker dan een dock?!
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...