Ga naar inhoud
  • 0

Hoe kan ik automatisch sorteren in Excel?


Jacq_D88

Vraag

Ik heb een excel bestand gemaakt ter ondersteuning van eventuele issues waar we tegenaan lopen bij de integratie van een nieuw systeem. We kunnen hier in de issues loggen en aangeven wat de prioriteit is om dit probleem op de lossen. Ik heb een macro ingesteld die ik heb doorgekregen van iemand om de rij, zodra deze de status 'solved' heeft, automatisch om te zetten naar een ander tabblad. Ik zou nu nog willen weten of er een mogelijkheid is tevens een macro in te stellen die automatisch sorteert op prioriteit (very high, high, medium, low), en daarna op datum. Kan iemand me hiermee helpen? Want ik weet helemaal niets van macro's. Alvast bedankt! Groetjes, Jacqueline
Link naar reactie

0 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Er zijn nog geen antwoorden op deze vraag

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...