theobouw Geplaatst: 4 januari 2019 Delen Geplaatst: 4 januari 2019 ik kan niet inloggen op het IP adres 192.168.0.254 van mijn TP link accespoint. ik heb de proxyserver al uitgezet Link naar reactie
Kasander1 Geplaatst: 5 januari 2019 Delen Geplaatst: 5 januari 2019 Die dingen kunnen zo lastig zijn dat je dan beter helemaal terug naar het begin kan gaan. En wel met een factory reset: https://www.coolblue.nl/advies/tp-link-router-resetten.html Eventueel kan je daarna eerst even de verhelderende filmpjes gaan bekijken voordat je verder gaat: https://www.google.nl/search?q=TP+link+access+point+instellen&source=lnms&tbm=vid&sa=X&ved=0ahUKEwjkyqT5w9bfAhVOmbQKHaRZB1YQ_AUIDygC&biw=1360&bih=640 [edit] TP gebruikt blijkbaar meerdere IP's voor toegang. Probeer eens een van de volgende: 192.168.1.159 192.168.0.126 192.168.1.254 192.168.100.1 Link naar reactie
isa1 Geplaatst: 6 maart 2019 Delen Geplaatst: 6 maart 2019 Het is niet zo lastig nee. Installeer Fing app op je Gsm daarna laten scannen kun je heel snel zien hoeveel apparaten zijn gekoppeld met je router/modem. Groetjes, Isa Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.