A.M.denOuden Geplaatst: 2 januari 2019 Delen Geplaatst: 2 januari 2019 Ik heb mijn moederbord en processor vervangen. Daarna Windows en alle andere programma's opnieuw geïnstalleerd. Alle programma's werken naar behoren, behalve Adobe Acrobat 2017.Het lukt niet om dit programma opnieuw aan te melden. Adobe weigert de oude activatie ongedaan te maken om mijn Adobe opnieuw bij Adobe aan te melden en te activeren. Kunt u mij antwoordt geven hoe ik Adobe opnieuw kan activeren? Met vriendelijke groeten, A.M. den Ouden. Quote Link naar reactie
Jorrit Geplaatst: 2 januari 2019 Delen Geplaatst: 2 januari 2019 Neem even contact op met de klantenservice: https://adobeid-na1.services.adobe.com/renga-idprovider/pages/login?callback=https%3A%2F%2Fims-na1.adobelogin.com%2Fims%2Fadobeid%2FAdobeSupport3%2FAdobeID%2Ftoken%3Fredirect_uri%3Dhttps%253A%252F%252Fhelpx.adobe.com%252Fnl%252Fcontact%252Fsupport.html%2523from_ims%253Dtrue%2526old_hash%253D%2526api%253Dauthorize&client_id=AdobeSupport3&scope=AdobeID%2Copenid%2Cgnav%2Ccreative_cloud%2Csao.creative_cloud%2Cread_organizations%2Csao.cce_private%2Cadditional_info.projectedProductContext%2Cadditional_info.roles&denied_callback=https%3A%2F%2Fims-na1.adobelogin.com%2Fims%2Fdenied%2FAdobeSupport3%3Fredirect_uri%3Dhttps%253A%252F%252Fhelpx.adobe.com%252Fnl%252Fcontact%252Fsupport.html%2523from_ims%253Dtrue%2526old_hash%253D%2526api%253Dauthorize%26response_type%3Dtoken&display=web_v2&relay=195c2774-28db-4418-baf0-93337331a545&locale=nl_NL&flow_type=token&idp_flow_type=login Quote Link naar reactie
Kasander1 Geplaatst: 2 januari 2019 Delen Geplaatst: 2 januari 2019 Als je je link gebruikt krijg je "There was an error with this action. Try again later." Beter is het lijntje https://helpx.adobe.com/nl/download-install/kb/activation-deactivation-help.html te volgen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen