Ga naar inhoud

Hoe kan ik Adobe Acrobat 2017 activeren na herinstallatie?


A.M.denOuden

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn moederbord en processor vervangen. Daarna Windows en alle andere programma's opnieuw geïnstalleerd. Alle programma's werken naar behoren, behalve Adobe Acrobat 2017.Het lukt niet om dit programma opnieuw aan te melden. Adobe weigert de oude activatie ongedaan te maken om mijn Adobe opnieuw bij Adobe aan te melden en te activeren. Kunt u mij antwoordt geven hoe ik Adobe opnieuw kan activeren? Met vriendelijke groeten, A.M. den Ouden.
Link naar reactie
Neem even contact op met de klantenservice: https://adobeid-na1.services.adobe.com/renga-idprovider/pages/login?callback=https%3A%2F%2Fims-na1.adobelogin.com%2Fims%2Fadobeid%2FAdobeSupport3%2FAdobeID%2Ftoken%3Fredirect_uri%3Dhttps%253A%252F%252Fhelpx.adobe.com%252Fnl%252Fcontact%252Fsupport.html%2523from_ims%253Dtrue%2526old_hash%253D%2526api%253Dauthorize&client_id=AdobeSupport3&scope=AdobeID%2Copenid%2Cgnav%2Ccreative_cloud%2Csao.creative_cloud%2Cread_organizations%2Csao.cce_private%2Cadditional_info.projectedProductContext%2Cadditional_info.roles&denied_callback=https%3A%2F%2Fims-na1.adobelogin.com%2Fims%2Fdenied%2FAdobeSupport3%3Fredirect_uri%3Dhttps%253A%252F%252Fhelpx.adobe.com%252Fnl%252Fcontact%252Fsupport.html%2523from_ims%253Dtrue%2526old_hash%253D%2526api%253Dauthorize%26response_type%3Dtoken&display=web_v2&relay=195c2774-28db-4418-baf0-93337331a545&locale=nl_NL&flow_type=token&idp_flow_type=login
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...